Støt os

• Økonomien i kirken

I Danmark drøftes det ofte om kirkeskatterne er for høje. Den debat er ikke så aktuel, når det drejer sig om en frikirke.

Hvad gi’r de andre? Det er et meget almindeligt spørgsmål, når nogen overvejer at melde sig ind i kirken. Der findes ikke noget fornuftigt svar på spørgsmålet, for det er vidt forskelligt.

Vi modtager ikke tilskud fra det offentlige, men gaver og bidrag er dog fradragsberettiget. Ligningsloven giver skatteydere ret til fradrag for pengegaver til godkendte foreninger, hvis midler anvendes til alment velgørende formål.
    Saralystkirken, Kirke- og Kulturcenter,
    er godkendt af skattemyndighederne.

• MobilePay

Hvis du ønsker at støtte og give en gave til kirken via MobilePay, så benyt dette nr. 52 40 61.

• Bankkonto

Reg. nr. 2879
    Konto nr. 0804224955.

Hvis du ønsker hjælp til at oprette en fast bankoverførsel, så henvend dig til kontoret tlf. 66 140 140 eller send en mail til info@saralystkirken.dk